Hasan Coşkun o usponu ISODOOR-a, razvoju panelne industrije i saradnji sa EKOLUKA kompanijom

Tržište sekcionih vrata beleži značajan rast, a nekoliko faktora igra bitnu ulogu u njegovom oblikovanju.
Energetska efikasnost postaje prioritet, pa se sve češće koriste izolovana vrata koja pomažu u održavanju unutrašnje temperature i smanjenju potrošnje energije. Takođe, tehnološki napredak donosi automatizaciju i povezivanje sa pametnim sistemima, omogućavajući daljinski pristup, sigurnosne funkcije i veću praktičnost.

Dizajn i estetika takođe dobijaju na značaju. Kupci žele vrata koja odgovaraju njihovom stilu i arhitekturi prostora, što podstiče proizvođače da ponude veći izbor boja, materijala i završnih obrada. Brza urbanizacija i razvoj infrastrukture povećavaju potražnju za modernim i sigurnim vratima, posebno u komercijalnim i industrijskim objektima.

Na tržištu ipak postoje izazovi, poput nestabilnosti cena sirovina i snažne konkurencije. Ipak, očekuje se da će dalji razvoj pametnih tehnologija, održivih materijala i mogućnosti prilagođavanja omogućiti još veći rast u narednim godinama.

Ključni faktori uspeha kompanije ISODOOR na tržištima Evrope i Bliskog istoka

ISODOOR se istakao u industriji zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu, strateškim investicijama i posvećenosti kvalitetu. Kompanija je osnovana 1992. godine u Holandiji, i kroz više od tri decenije rada stekla je duboko razumevanje tržišta i potreba kupaca.

Širenje poslovanja na Tursku 2007. godine donelo je novi proizvodni i upravni pogon od 5.000 m² u industrijskoj zoni Mimarsinan u Kajseriju, a 2013. godine kapaciteti su dodatno prošireni na 14.000 m² u istom regionu. Ova ulaganja omogućila su internu proizvodnju sendvič panela, čime je unapređen kvalitet i smanjena zavisnost od eksternih dobavljača. Kompanija nudi petogodišnju garanciju protiv korozije i deformacije boje za svoje sendvič panele, što odražava poverenje u dugotrajnost proizvoda i posvećenost zadovoljstvu kupaca.

ISODOOR konstantno ulaže u inovacije, nudi širok spektar modela i boja, a proizvodi su testirani u međunarodnim centrima kako bi ispunili najviše standarde. Razvijena distributivna mreža u Turskoj i izvoz u 45 zemalja omogućili su stabilan rast i prisustvo na ključnim tržištima. Zahvaljujući bogatom iskustvu, ulaganjima u moderne proizvodne kapacitete, visokom kvalitetu i inovativnosti, kao i snažnoj distributivnoj mreži, ISODOOR je uspešno učvrstio svoju poziciju na tržištima Evrope i Bliskog istoka.

Partnerstvo između ISODOOR-a i EKOLUKA KEY-a

Za uspešnu dugoročnu saradnju između ISODOOR i EKOLUKA KEY kompanija važni su jasni ciljevi i usklađene poslovne strategije. Kompanije koje dele slične vrednosti i način rada mogu lakše ostvariti stabilno partnerstvo.

Pouzdanost, transparentnost u komunikaciji i jasno definisane odgovornosti su veoma bitni elementi za efikasno poslovanje. Ulaganje u zajedničke projekte i usklađenost u strategijama rasta omogućavaju dugoročnu stabilnost i obostranu korist.

Na srpskom tržištu prepoznatljiv je interes za lokalno proizvedenim vratima, ali su i međunarodni brendovi dobro prihvaćeni, pod uslovom da ponude odgovarajući kvalitet po konkurentnim cenama. Cena često igra presudnu ulogu u donošenju odluka, jer su kupci cenovno osetljivi i traže optimalan odnos između kvaliteta i troškova.

Ponuda pristupačnih rešenja bez kompromisa po pitanju kvaliteta može privući širok krug kupaca. Naglašavanje domaće proizvodnje dodatno može uticati na izbor potrošača, dok održivi materijali i ekološki standardi postaju sve važniji za kupce sa izraženom ekološkom svešću.